divendres, 3 d’abril del 2020

QUEDA'T A CASA 3.0 👍🌈🏘

HOLA ALUMNES DE 5é i 6é!

Per a les properes dues setmanes, a banda de les recomanacions de cançons i el trencaclosques que vos he penjat en les altres publicacions, continuem amb el treball de la polirítmia que vam començar dos semanes arrere. Recordeu?
Segur que les polirítmies de la publicació de "Queda't a casa 2.0" ja vos eixiran super bé i de segur que alguns de vosaltres ja haureu ficat el vídeo a tope de velocitat per a pujar-li dificultat als exercicis.😉💪.
Així, continuem practicant lectura i interpretació de polirítmies amb els segÜents vídeos: un vídeo del famós percussionista català Santi Carcasona (que estic segura vos agradarà molt), un altre exercici de polirítmia i un tutorial per a interpretar amb percussió corporal la peça "Alborada de Veiga".  I ja sabeu, si vos surt bé, fiqueu més velocitat al vídeo.🚀 Ací teniu com fer-ho. Piqueu⇩⇩⇩⇩


Espere que gaudiu molt i qe vos agraden els vídeos! 😉
  • Santi Carcasona: 

Sabíeu que es músic i percussionista molt prestigiós? I que va anar fa un parell d'anys com a mestre convidat a "Operación Triunfo"?




  • Exercici: Recordeu que el ritme en color roig pertany a una mà (per exemple l'esquerra) i el ritme en negre a l'altra mà (ex: dreta). Endavant!


  • Tutorial per a interpretar amb percussió corporal la peça "Alborada de Veiga". Piqueu!⇩⇩

https://drive.google.com/open?id=1GL2Z6rn8OsPWtQoV7ESfOxh0IWnaqay4


  • Polirítmia "Alborada de Veiga".








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada