dijous, 16 d’abril del 2020

QUEDA’T A CASA 4.0 ☀♪🏡🌹

Hola a tots i totes! Espere que estigueu molt bé.

Aquestos quinze pròxims dies vos propose aquestes 3 activitats per a tots els cursos de primària, més  1 o 2  més per a cada curs (no vos espanteu, que són curtetes i fàcils). 😊 I a més, teniu fins dilluns 4 de Maig per a fer-les i practicar!. 

Ah! Ja he rebut alguns vídeos i fotos d'alguns de vosaltres i m'han encantat!!❤👀👂

Per cert! si encara no heu fet les activitats de les setmanes anteriors (Queda't a casa 3.0 i 2.0), encara esteu a temps!!Ànims!

ACTIVITATS 

  1. Aquesta cançó tan xula del cantant Nil Moliner. El coneixeu?  Espere que vos agrade tant com a mi! 😉 Vos l´aprendreu? Jo ja me la sé de memòria!  Vos propose muntar amb la seua música una coreografia lliure i al vostre gust, tenint en compte una consigna: que la tornada ("estribillo" o part que es repeteix) sempre haurà de tindre els mateixos passos.D'acord? 


Vos atreviu? Si voleu, podeu enviar-me un vídeo del vostre ball al meu correu electrònic (les vostres famílies el tenen). 
Endavant i... creativitat al poder!


2.  D'altra banda, ací vos penje un repte musical. Agafeu paper i llapis i... a desxifrar el codi secret en figures rítmiques! Si ho aconseguiu, podeu enviar-me la foto al meu e-mail.

Ah!La resolució autèntica del codi vos la penjaré a final de la setmana vinent!
Ací teniu el repte per a 1r. 2n i 3r: ↧↧↧


Ací teniu el repte per a 4t,5é i 6é:



3. També vos propose fer el vostre joc Memory. Recordeu el joc d'anar destapant targetes i fer parelles? Doncs ací teniu un tutorial-versió de notes musicals fàcil per a fer a casa i jugar amb la família o vosaltres a soles. 

Espere que vos agrade.😅
Piqueu l'enllaç!↓↓↓↓

https://drive.google.com/open?id=1PllQmdKvE9oqsnywKlPWsBS1F3yzxzzs


2 comentaris:

  1. esta canço m'agrada molt. gràcies!!!

    ResponElimina
  2. M'alegre molt de que t'agrade! Dilluns penjaré una activitat molt xula amb aquesta cançó. Una abraçada

    ResponElimina